Oo mu meri, mu meri - Kinsale ja Garretstown

Üks vaba päev jälle sisukalt ära seigeldud.
Küll ma olen rahul ikka selle tundega, kui väike teadmatus kõdistab ja oled tundmatus kohas, imeilusas maailma otsas, mis lihtsalt juhib sind kusagile...ei tea kuhu, ja sa lihtsalt usaldad kõike seda..kuhu tee sind viib. Ja seekord viis ta mind tõesti paradiisi.
Otsustasin minna Kinsale'i ja sealt edasi Garretstowni, kuna minu bussipeatuse sõber  Mariann (siin võid igal pool uusi sõpru leida, sest iirlased on nii avatud) soovitas mulle seda randa, seal olevat imeline loodus ümberringi. Ja oh sa poiss, see oligi kirjeldamatult ilus.
Vahva oli aga see, et sinna sõitis mingi logudik mikrobuss 1x päevas ja tagasi tuli ka kell 18 viimane buss Kinsale'i. Aga ma ei arvestanud sellega, et tegemist oli üle pika aja rannailmaga, ja kõik teised 500 inimest oleks ka võibolla tahtnud selle viimase bussi peale mahtuda.
Garretstown Beach. Autor: https://www.facebook.com/hostynskycom/str=k*F
Kuid nii hull asi siiski polnud ja buss, (küll 30 minutilise hilinemisega) siiski tuli ja mina mahtusin ka peale.
Garretstown Beach on kaardi peal ca 10 km kaugusel Kinsalist ja seal on kaks ilusat randa, kus kohalikud armastavad oma peredega käia. Need rannad pole eriti pikad, kuid vaade, mis seal avaneb ja teekond sinna läbi selle imelise poolsaare on võrratu. Poolsaare tipp on kinnine maavaldus, kus asub golfiväljak. Sinna tavaturiste ei lasta kondama.
Kuid rannad olid lapsi täis. Minu jaoks isegi natuke tuuline ujumiseks, kuid tore oli vaadata, kuidas iirlased nautisid. Parklas olid poolakate kiirtoiduputkad, kes müüs pizzat, kes sõõrikuid.
Kuidagi nii mõnus oli vahelduseks lihtsalt olla ja hingata...seda mereõhku ja mitte kusagile kiirustada. Kahjuks jäi mul ujumas käimata, kuna lihtsalt ujukaid polnud kaasas.





Kinsale-väike ajaloolise sadamaga linnake
Kinsale on kindlasti turistidele tuntud 5000 elanikuga väikelinn, kus on jahisadam ja mõned ajalooliselt tähtsad vaatamisväärsused.
Mina aga seekord neile rõhku ei pannud ja tegin lihtsalt ühe lühikese tutvumisringi linna keskuses.
Siin värvidega ei koonerdata, kuid see kõik tundus sinna nii hästi sobivat.
Kinsale'i jahisadam
Kinsale'i värvid

Lihtsalt üks tore raamatupood


Eramu teel Garretstown Beachile


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Vägev turistikas- the Cliffs of Moher

Saabumine Corki

Dublin- pere jälle koos!