Cork ja bussipeatuse sõbranna Marian

Pühendusega pink Corki lähedal ranniku ääres
Corki inimesed on väga sõbralikud. Meile võib tunduda see imelik, kuid seal hakkavad sinuga rääkima isegi bussijuht ja suvaline inimene bussipeatuses. Nii juhtus ka minuga. Sain omale toreda uue sõbranna kesklinna bussipeatuses, kus ootasin oma kodubussi. Kui olime vestlust alustanud, siis selgus ka see tore asi, et ta elab minu kõrvaltänavas, mistõttu saime mitmeid kordi koos koju minna ja tema juures sai külaski käidud. Nimelt elas ta nunnakloostri aias, kuhu oli ehitatud kümneid 1-pere elamuid. Need olid imeväikesed majad tuba-köögiga, kus peamiselt elasid nunnad, kuid sinna paigutati elama ka raskustes olevad üksikud naised, nii ka tema.

Marian- sõber keda ma tol hetkel väga vajasin
Tahan sellest ebamaiselt heatahtlikust ja toredast inimesest rääkida, sest olen väga tänulik, et ta mu teele sattus. Öeldakse ju, et inimesed tulevad meie ellu, et meile midagi õpetada. Tuleb ainult süda avada ja see kingitus tänuga vastu võtta. Nii saavad paljud inimlikud muutused teoks ja meie paremateks inimesteks.

Marian meie viimase õhtu tripil
Marian on üksik 54 aastane Iiri keskosast pärit vallaline naine. Kuna nooremana elas ta aastaid Pariisis ja oli edukas modell, siis võib öelda, et ta on näinud oma elus nii vett kui vilet. Kahjuks otsustas ta oma pikaaegse elukaaslasega lahku minna ning pere loomine jäi ka seetõttu ära. Ja uut võimalust ei tulnudki. Nii ongi Mariann üksik ja natuke kurvameelne seetõttu, kuid samas imetlesin tema erudeeritud ja avarat silmaringi ning soovi oma elus uus lehekülg pöörata.
Natuke oleme me isegi sarnased - ka tema läks uuesti kooli ja omandab nüüd hoopis sotsiaaltöötaja elukutset.

Temaga tutvumine oli minu jaoks tõeline kingitus! Ta on Corkis elanud 15 aastat ja seega võib nimetada kohalikuks. Kuna minu jaoks oli ta ainus infoallikas, siis rääkis ta mulle palju iirlaste kiiksudest ja pakkus ennast kaaslaseks meie põnevatele looduse avastusretkedele, kuhu ma üksi poleks iialgi sattunud.




Loodan väga, et ühel päeval saan teda Eestimaal võõrustada ning tema emalikult  maitsvaid õhtusööke ja heatahtlikku ja hoolivat inimloomust tänada omapoolse panusega.

Meie Corki jalutusretked- Corki Ülikool
Ülikool on tõeline vaatamisväärsus omaette, kuna nende massiivsete kivimüüride vahel käimine meenutab tõsimeeli Harry Potteri  filme. Siin on nii aukartustäratavad hooned ja ruumid, et pean tunnistama, et esmakordselt selles ülikooli linnakus kõndides tundsin isegi veidi kurbust, et minu vanemad pojad pole saanud kogeda sellises koolis käimist. See võiks olla eriline tunne nii lapsele kui ka emale:)
Cork Univercity

Cork Univercity




Ajalooline mudaonn

Ülikooli territooriumil sattusin nägema ühte 19. sajandi mätastest ehitatud mudaonni, milles olevat päriselt elanud noor pere oma 8 kuuse lapsega mitu aastat. See vaatepilt tekitab ängistust ilmselt meis kõigis, sest kõik inimesed väärivad ju paremat ometigi.



Selle teema ajalooline taust on  kirjas alloleval infotahvlil, ma pole seda tõlkinud siia, sest ...ma lihtsalt ei suuda


Cork - Iirimaa suuruselt 2 linn

Ma ei tahaks siin pikalt midagi kirjutada, sest igaüks vaadaku ise:)
Toon siinkohal välja interneti avarustest leitud 15 fakti, mida Iirimaa kohta peab teadma, sest see on kõik SULATÕSI!
No 1 ikka kirjutan lahti ka:


Kesklinn

Kesklinn2

Kesklinn3
Kesklinna kunagine vanglahoone

Minu bussipeatus - taustal õlletehas, mis lennutas mõnusat leivalõhna


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Vägev turistikas- the Cliffs of Moher

Saabumine Corki

Dublin- pere jälle koos!