Minu kodu Corkis ja imearmas Eva!

Tahan veel natuke kirjutada oma elamisest selles 200 000 elanikuga Corki linnas, mäeotsas Montenottes.
Kui ma selle kodu omale airbnb-s valisin, siis sain juba piltidelt aru, et Eva- selle kodu omanik, on täitsa minu inimene. Ja oma uude koju jõudes, kõik see mida ma seal nägin, ainult kinnitas minu sisetunnet; viirukid, guru pilt aknal, mõnus salveiga puhastatud õhk toas, küünlad ja kristallid igal pool. Inglikaardid, raamatud...
Imearmas valgusküllane väike, kuid ubane kodu tervelt kuuks ajaks!


Eve meie suures toas
Eva
Mina ja Eva lahkumise päeval koduuksel
Eva on imetore iiri juurtega 37-aastane naine, kes liitus airbnb-ga alles sel aastal jaanuaris. Mina olin siiani tema kõige pikemalt sealviibiv elanik.
Eva elus oli sel perioodil väga tore aeg- nimelt oli ta kaks kuud tagasi kohtunud oma unistuste mehega ning käimas oli kuum love story. Brian käis tihti õhtuti külas ja mina neid segada ei tahtnud:)
Kuid Eva oli väga lahke ja abivalmis. Kuigi me koos eriti aega ei veetnud, sain temalt palju soovitusi linna kohta ja üldse kogu Iirimaa kohta.
Ta töötas USA firmale ja seoses 7 tunnise ajavahega, olid tema tööpäevad kella 14-20ni. Põhiliselt tegeles ta inimeste tööle võtmisega, suhtles potentsiaalsete kandidaatidega ja tutvustas töökohustusi. Ehk siis kodukontor, millest 95% istus ta Skypes.

Kuna meie maja asus mäe otsas suuremast busside liiklusest veidi eemal, pidin hommikul bussipeale
minemiseks 2,5km mäest alla kõndima ja õhtul jälle mäest üles. Vahest otsustasin ka kesklinnast bussiga üles tulla, kuid kõndima pidi siis ikka.
Minu hommikune teekond mäest alla bussipeatusesse
Kes Eva juures elada tahaks, ütleksin ma niipalju, et seal oli väga vaikne ja mõnus (kesklinna vanades majades pidavat olema väga ebameeldiv vibratsioon). Kuid kindlasti oleks autost palju abi, eriti, kui seljas ja käes on 20kilosed toidukotid. Kuid mina võtsin seda kui trenni. Sain nii palju tugevamaks ja ka kaalust võtsin alla. Samuti peavad olema väga head jalanõud.
Vaade maja ees olevale tänavale
Montenotte
Montenotte linnaosa peetakse Corki linnas üheks vanimaks. See piirkond asub linna kirdeosas ja mäe jalamil. Corki kesklinna saab jalutades 30 minutiga. Seda linnaosa peetakse kõrgklassi elamispiirkonnaks, kuna 19. sajandi alguses ja keskpaiku voolas sinna kõrgklassi perekondi ja jõukaid kaupmehi.
Vaatega River Lee-le, ehitati selle mäe jalamile ka tööstuslikult ja kultuuriliselt tähtsaid hooneid, mis hiljem ehitati ümber suurte terrassidega korterelamuteks või hotelliks.
Mäe jalamilt on kenasti näha alla Marina sadamapiirkonda River Lee jõe ümbruses, kus 20. sajandil hoogustus tööstuse areng.
Montenotte tänavad on kitsad ja siin on mugavam liikuda autoga. Kuid siiski oli tänavapildis ka jalgrattaid, soovitavalt elektrilisi, sest mäkke tõus autode vahel on päris keeruline ja pingutust nõudev ülesanne.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Vägev turistikas- the Cliffs of Moher

Saabumine Corki

3. töönädal Blarney's