Saabumine Corki

 Alustuseks väike tutvustus, kes ma olen ja miks ma seda blogi kirjutan.

Olen Relika ja õpin loodusgiidiks Haapsalu Kutsehariduskeskuses. Minu kaasautor ja võitluskaaslane Iirimaa suurima lossi Blarney Castel and Gardens vallutamisel on grupivend Kalev. Nimelt selles imelises Iirimaa hinnatuimas vaatamisväärsuses veedame me tervelt 1 kuu ning jõudumööda kirjutan siia meie lossi praktika tegemistest ja muidugi ka toredatest käikudest ja avastustes  vabal ajal:)

Saabumine Dublinisse
Õnneks meie Ryanairi lend jõudis õigel ajal ja istusime kohe lennujaamast Corki bussile, mis sõitis mugavalt 3 tunniga meie uude koju Corkisse. Ootusärevus oli suur, sest mõlemad Kaleviga broneerisime oma kodud läbi airbnb ja see mis tegelikult ees ootab ehk siis tõehetk, kas kõik vastab ikka piltidele, oligi käes.
Meile tuli vastu imearmas ja abivalmis koolipoolne kontaktisik Derval, kes viis meid kodudesse puhkama. Kell oli juba 11 õhtul ning järgmisel päeval, pühapäeval, õnneks vaba päev ja saime end kenasti sisse seada.

Pühapäeval läks uni juba kell 7 hommikul  ära (Iirimaal on 2 tundi kell meist taga) ja otsustasin läbi kõndida oma töölemineku teekonna, et ikka bussipeatuse koht üle vaadata, sest buss lossi väljub juba hommikul kell 7.00 ja siis pole aega kuskil ekselda...
Pärastlõunal aga saime koos Kaleviga uuesti kokku Dervaliga, kes sõidutas meid Blarney külla, näitas natuke elu-olu, et me end kindlamalt tunneksime ja lõpetuseks saime kokku tema sõpradega, kellega veetsime kesklinnas lobisedes veel tunnikese aega. Iirlased on väga sõbralikud ja lõbusad.


Pildid: vasakult teine on Derval ja mina paremalt esimene

Populaarsed postitused sellest blogist

Vägev turistikas- the Cliffs of Moher

3. töönädal Blarney's